Workshop Welzijn 2.0, van magie naar strategie

Social Media, ook wel sociale netwerken en nieuwe media genoemd, oefenen een enorme aantrekkingskracht uit op welzijnsorganisaties.

Steeds meer organisaties en welzijnswerkers nemen zich voor om er werk van te maken. Maar hoe begin je? Hoe pak je het aan? Wie moet zich ermee bezig houden? Waar vind je de doelgroep? Kan het onder werktijd? Hoe houd ik er controle op?
In deze workshop leer je planmatig om te gaan met social media zodat de inzet ervan als onderdeel wordt verankerd in jouw werk.

Als je al lang de overtuiging hebt dat je ‘er iets mee moet’ maar

  • ertegen opziet,
  • niet weet wat je er precies mee aan moet of
  • al wel bent begonnen maar er niks aan vind

kom dan meedoen!

Zeker de helft van de deelnemers aan vorige workshops Welzijn 2.0 worden na afloop actief op Twitter, Linkedin of starten een hyves!

In grote lijnen komen de volgende stappen aan bod:

  • Is dit nu echt nodig: strategische- en marketing overwegingen
  • Waar en hoe begin je: van visie naar account
  • Hoe houd ik grip: gedragsregels, sturen en monitoren
  • Duurzaam en veilig: onderhouden, uitbouwen en successen

En natuurlijk gaan we kijken op Twitter en Linkedin. Na afloop ontvang je een praktisch werkboekje waarmee je gelijk na het weekend zelf aan de slag kunt.

Praktische zaken:

De workshop heb ik op 25 maart voorlopig voor het laatst gegeven met een open inschrijving. Deze workshop is wel incompany te boeken. Neem in dat geval even contact met me op.


Sociaal Werker in hart en nieren? Ontdek nu de ONDERNEMER in jou!

Doe de [gratis] test en ontvang een mooi rapport met jouw profiel, tips, inzichten en een leuke oefening. Ga hier naar de test >>>