Bingo!

Bingo: “Doel bereikt: je hebt me geïnspireerd, meer inzicht gegeven en ik omarm het concept meer welzijnsmarketing vanuit mijn hart!”

Dat is de reactie van Margo na afloop van de workshop “Welzijnsmarketing vanuit jouw hart” op 26 juni jongstleden. Daar maakte mijn hart natuurlijk een klein vreugdesprongetje van ;-)

De sfeer was goed, er was veel energie en betrokkenheid in de zaal. De deelnemers kregen uitleg over de pullmarketing methode: een zachte, vriendelijke manier om jouw diensten te vermarkten zonder dat je loopt te ‘leuren en zeuren’.

Hanz: “Toevallig zijn we ook net bezig met het profileren van ons jongerenwerk, dus een aantal praktische zaken hebben wij direct meegenomen in de uitwerking hiervan.”

Een aantal deelnemers heeft er inmiddels voor gekozen om verder te gaan met de zesweekse Leergang Welzijnsmarketing, die start op 30 oktober. Dat is helemaal super natuurlijk. Wil jij ook meedoen? Dat kan. Je kunt er hier alles over lezen >>>

Dank

Mijn dank gaat uit naar Felix Lepoutre en S2M Haagse Toren die om niet de zaal ter beschikking hebben gesteld plus koffie en thee (en water omdat het zo warm was die middag!).

Ook grote dank gaat uit naar Laura de Haan, die prachtige foto’s heeft gemaakt tijdens de workshop. Laura, bedankt! De foto’s vind je hier >>>

Sociaal Werker in hart en nieren? Ontdek nu de ONDERNEMER in jou!

Doe de [gratis] test en ontvang een waardevol rapport met jouw profiel, tips, inzichten en een leuke oefening.
Ga hier naar de test >>>

Reacties

  1. Het enthousiasme spat ook van de grote foto, erg leuk om te zien. En die leergang gaat snel volkomen, schat ik!

Laat wat van je horen

*