Hier Sta Ik Voor!

marketing en profilering voor sociale professionals


ISBN: 978-90-822146-0-4
NUR: 752 
Prijs: Paperback € 20,00 | Ebook € 12,50
Redactie: Sandra Schoenmakers
Ontwerp en illustraties: Nicolette Scholtens, Hogepony 


KOOP HIER HET BOEK (naar de kassa) >>>

KOOP HIER HET EBOOK (naar de kassa) >>>
 

Je ontdekt:

  • Hoe je jezelf op de kaart kunt zetten in 7 eenvoudige stappen.
  • Welke technieken en tools je daarbij nodig hebt.
  • Waarom jouw passie voor mensen hierbij de hoofdrol speelt. 
  • Hoe je je eigen belemmeringen kunt opruimen door te sleutelen aan je mindset. 
  • Hoe leuk het is om te werken aan je eigen marketing en profilering.
  • En met behulp van de gratis online training ga je actief aan de slag.
  • Een heel inspirerend en werkbaar boek. Het gaat erom: hoe kun je je passie in de juiste marketingvorm gieten? Ik heb sommige van de tips meteen toegepast! En natuurlijk gaat het ook om het veranderen van je mindset. Een echte aanrader voor alle sociale professionals."

    Cecilia Zengerink 

    Maatschappelijk Werker en schrijfcoach
  • Zeker ook voor startende ondernemers staan er genoeg eyeopeners en handige tips in. Het boek is bovendien bijzonder prettig geschreven.”

    Jeroen van de Beek

    Copywriter 
  • Het lukt Anneke in dit boek om mijn angsten rond het startende ondernemerschap weg te nemen. Met iedere bladzijde word ik zekerder van mezelf en steeds blijer met de keuze voor mijn eigen bedrijf! Het boek is heerlijk menselijk geschreven en staat vol praktische tips. Een must have voor iedere startende ondernemer!"

    Kirsty Spoelder

    SPH-er en startende ondernemer
  • Op het moment dat ik begon te lezen raakte ik gaandeweg al meteen enorm geïnspireerd. Door de korte kleine opdrachten die je van Anneke krijgt in het boek ben je meteen in de actieve modus en raakt ze je daar waar je passie zit en waar je ooit voor begonnen bent.
    Het leest makkelijk, illustratief met herkenbare voorbeelden vanuit het werkveld. Je kunt direct aan de gang om het toepasbaar en bruikbaar te maken voor jezelf of je organisatie. En voelt meteen niet meer als verkopen, maar echt Gaan Staan Waar Je Voor Bent!”

    Lonneke van der Veer

    Beleidsmedewerker Maatschappelijk Werk
  • Er is ook aandacht voor het fenomeen van het alleskunnen: welzijnsorganisaties die meegaan met de beleidswind van gemeenten en hun eigen professionele grenzen niet aangeven. En voor het evenwicht zoeken tussen het opbouwen en uitbreiden van je sociale netwerken met irritant of als spam overkomen. Zo zit het boek tjokvol thema’s en tips die je eenvoudig naar je eigen ervaringen en werksituatie kan vertalen. Vergis je echter niet, herkenbaarheid wil niet zeggen dat de tips open deuren zijn!

    Jan Steyaert

    Master sociaal werk, Universiteit Antwerpen